سایبان شمال

سوال دارید؟

09111938413

آدرس ما

چالوس، 5 کیلومتری جاده نمک آبرود دوجمان

مکانی برای تفریح و استراحت با سایبان برقی

آخرین پروژه ها

اهواز خوزستان آزادگان

info@Nahal.com

091612365478

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مکانی برای تفریح و استراحت با سایبان برقی
42
1401-12-12
adminkia

برخی از ساختمان ها حیاط با متراژ بالا دارند. اما استفاده چندانی از آن نمی شود. در چنین شرایطی گاه با ایجاد یک آلاچیق به کمک سایبان برقی در حیاط و چند تا صندلی و میز می توان یک فضای بسیار خوبی برای تفریح و استراحت را فراهم آورد.

همچنین استفاده از سایبان برقی در حیاط ها بالای درب ورودی تا حد زیادی جلوی ورود گرما را به خانه ها میگیرد . کنترل سایبان برقی از فاصله ۵۰ متری با یک ریموت انجام میشود و قابل تنظیم در زاویه مورد نظر هستند تا بتوانید به راحتی آن ها را باز و بسته کنید.

استفاده از سایبان برقی بالای پنجره

استفاده از سایبان برقی در سر پنجره های رو به آفتاب روش هوشمندانه ای برای جلوگیری از ورود گرما به خانه از طریق پنجره ها به شمار میرود . اگر پنجره های خانه شما رو به آفتاب است و به این نتیجه رسیده اید که تابش مستقیم خورشید باعث گرم شدن خانه و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی می شود، پس با نصب سایبان برقی میتوانید از اتلاف انرژی و خنک نگه داشتن داخل خانه کار خود را راحت کنید.

از طرفی خیلی از افراد تمایل به نگهداری پرندگان در خانه خود دارند. اما گاه به دلایل مختلف مانند حساسیت  و یا بوی نامطبوع، قفس آن ها را در بیرون از پنجره ها آویزان می کنند. از طرفی باید به این نکته توجه کرد که پرندگان نمی توانند هر نوع تغییر آب و هوایی را  تحمل کنند. لذا وجود یک سایبان برقی بالای پنجره می تواند این موجودات دوست داشتنی را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی به خوبی حفظ کند.

از آنجایی که این سایبان ها دارای طرح بندی و رنگ های متنوعی هستند، لذا جلوه ی خوبی به نمای بیرونی منزل می دهند.

برخی از افراد تصور می کنند که وجود سایبان در پشت پنجره سبب دلگیر و تاریک شدن خانه میشود. اما باید بگویم که سایبان برقی را به کمک یک ریموت می توان تا حد امکان جمع کرد و در صورت لزوم آن را مجددا باز نمود.

دسته بندی: سایبان برقی
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
باز کردن بستن
پشتیبانی فروش