سایبان شمال

سوال دارید؟

09111938413

آدرس ما

چالوس، 5 کیلومتری جاده نمک آبرود دوجمان

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای

چادر کالسکه ای ارزانتر از سایبان بازویی یا برقی می باشد. سایه بان کالسکه ای مدل قدیمی تر از سایبان برقی است. در چادر کالسکه ای محدودیتی در استفاده از پارچه وجود ندارد. چادر کالسکه ای معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شود. بازوهای جانبی سایه بان کالسکه ای فنر دارد و همچنین دارای یک گیربکس می باشد. یک لوله گرداننده در بالای سایه بان کالسکه ای قرار دارد. علاوه بر آن یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن چادر کالسکه ای در آن وجود دارد.

توضیحات

سایبان کالسکه ای بدون شک یکی از زیباترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود. قیمت سایه بان کالسکه ای معمولا کمتر از قیمت سایر سایبانها میباشد. به همین دلیل عموما بیش از سایر سایه بان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای داشتن یک سایه بان مناسب  برای خود دنبال چه امکانات و مزیت هایی هستید؟ زیبایی؟! کاربردی بودن؟! تبلیغات موثر؟! قیمت مناسب؟! اگر این ها اولویت های شما هستند. پیشنهاد ما چادور کالسکه ای خواهد بود.

معرفی سایه بان کالسکه ای

سایه بان کالسکه ای پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین سایبان ،تولید شده در سایبان شمال می باشد. چادر کالسکه ای حالت ربع دایره ای و  دارد. این مدل سایبان در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح ارایه می شود.

چادر کالسکه ای (کروک) سازه فولادی نورد شده ای را شامل می شود. که بعد از اسمبل شدن، تبدیل به یک ربع دایره می شود. این سازه پولادین معمولا یا با مقطع دایروی یا مربع شکل نورد می شود. این موضوع باعث می شود. تا سایه بسیار مناسبی را ایجاد کند. برای ساخت اسکلت سایه بان کالسکه ای نیاز به نورد کردن فولاد میباشد. تا بتوان آن را به حالت نیم دایره تبدیل کرده و پس از نصب روکش دلخواه می توان از آن بیشترین بهره را برد.

چادر کالسکه ای ایران سایبان در بازار به نام های دیگری نیز شناخته میشود. از جمله: چادر کالسکه ای، سایبان کروک، سایبان چتری،سایبان کروی و… می باشد. سایه بان کالسکه ای یا سایبان کروک با ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد، اما معمولا بهتر است. ارتفاع نصب این سایبان ها به گونه ای باشد. که مزاحمتی برای افرادی که از محل نصب سایه بان کروک عبور می کنند، ایجاد نکند. سایه بان کالسکه ای به خاطر استفاده های بسیار مختلفی که دارد.می توان از روکش های مختلف با جنس و رنگ های مختلفی برای آن استفاده کرد. بدین ترتیب معمولا افراد مختلف می توانند سایبان کروک را بر اساس سلیقه شخصی و یا کاربرد مد نظر خود انتخاب کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سایبان کالسکه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
باز کردن بستن
پشتیبانی فروش