سایبان شمال

سوال دارید؟

09111938413

آدرس ما

چالوس، 5 کیلومتری جاده نمک آبرود دوجمان

سایبان برقی برای استخرهای روباز

آخرین پروژه ها

اهواز خوزستان آزادگان

info@Nahal.com

091612365478

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

سایبان برقی برای استخرهای روباز
87
1401-12-12
adminkia

یکی دیگر از انواع سایبان که مناسب برای استخرها می باشد سایبان برقی است! شاید بهترین و جذاب ترین نوع سایبان را بتوان سایبان برقی معرفی کرد چرا که باز و بسته کردن آن راحت است. خیلی از مشتریان از این شکایت دارند که سایبان هایی که بر روی استخر نصب می کنند خیلی دست و پا گیر است و در زمان استفاده نکردن از آن ها جای زیادی را اشغال می کند اما این مشکل با سایبان برقی به راحتی حل شده است.

سایبان برقی همانطور که از نامش پیدا می باشد برای باز و بسته کردن نیاز به نیروی برق دارد البته در صورت قطعی برق می توانید آن را به صورت دستی باز و بسته کنید. سایبان برقی در دو مدل برای استخرها مناسب است.

در مدل اول شما سایبان اتوماتیک را در کناره های استخر می توانید نصب کنید و با باز کردن آن استخر را بپوشانید در مدل دیگر که به آن سایبان برقی دوطرفه گفته می شود سایبان دارای دو باله است که می تواند محیط بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید پیشنهاد ما به شما خرید سایبان برقی دوطرفه است چرا که در این صورت شما نیاز به خرید یک سایبان دوطرفه دارید اما با خرید سایبان برقی مدل اول شما باید تعداد زیادی سایبان تهیه کنید تا بتوانید تمام استخر را تحت پوشش سایبان قرار دهید.

دسته بندی: سایبان استخر
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
تلگرام
باز کردن بستن
پشتیبانی فروش